joi, 15 ianuarie 2009

offfff..... iubirea asta



black, white, alexandra, love, dragoste, iubire, dezamagire, tanase, sepia
Acum doua minute am primit de la prietenul meu o dedicatie pe profm campus tg mures si mi-a placut enorm. Il iubesc tare mult si nu imi vine sa cred cat se poate schimba un baiat atunci cand iubeste. Dragostea intr-adevar te schimba foarte mult si despre asta vreau sa vorbim in aceasta postare.

Trebuie sa avem grija cum ne schimba iubirea pentru ca atunci cand iti face rau tie sau faci rau altora din cauza iubirii trebuie sa te gandesti sa schimbi ceva.

Daca tot va faceti rau unul altuia cred ca ar fi bine sa luati o pauza si sa va ganditi mai bine la ce trebuie sa schimbati la voi, la relatia voastra, la ceea ce faceti deoarece ceva nu e in regula. Si nu, nu inseamna ca o sa va despartiti decat daca decideti voi ca asa e mai bine.

Eu, in relatia care o am, sunt plecata din cand in cand deoarece sunt din Constanta iar prietenul meu e din Tg. Mures si, desi fac facultatea la Tg Mures, mai plec din cand in cand acasa la parintii mei iar vara nu ne vedem decat vreo doua saptamani deoarece el este in mures iar eu in Constanta.

Ceea ce vroiam sa zic este ca desi nu ne vedem atata timp relatia noastra e armonioasa si ne intelegem bine si tocami aceste "departari" ne fac asa bine.

Gratie acestui lucru ne iubim din ce in ce mai mult si ne intelegm foarte bine (normal ca avem si noi divergentele noastre si ca ne mai certam ca daca ar fi prea bine ar insemna ca este o problema).

Suntem cei mai buni prieteni si in acelasi timp iubiti ceea ce este foarte greu dar nu atat de dificil pe cat credeti.Eu zic ca ar fi bine sa iti iei prietenul sau prietena de mana intr-o seara si sa va plimbati si sa discutati tot ceea ce va preocupa. Intr-adevar nu este chiar asa de usor insa este atat de beefic pentru voi, pentru prietenia voastra.

Insa va cer un lucru...

Indiferent de ce vi se spune nu va suparati si lasati sa vi se povesteasca sincer tot ceea ce este de zis. Apoi puteti sa discutati ce v-a deranjat la ceea ce vi s-a povestit dar incercati sa fiti intelegatori pentru ca daca iubiti cu adevarat o sa iertati.

O sa va simtiti mult mai bine si veti avea o relatie mai "sanatoasa" si mai relaxata. Incercati si mai vorbim :P O sa va placa sa discutati si va va face si bine mai ales ca nu veti avea atata tensiune in relatia voastra. V-am pupacit si ne mai vedem...

3 comentarii:

Alexa spunea...

Citind postarea ta, imi dau seama cat de emotionata erai. Vai, ce misto... ti-a facut prietenul o dedicatie... cred ca te iubeste cu adevarat. Sincera sa fiu, mi se par prostesti subiectele tale de discutie. Ms mult, mi-ai facut ziua mai buna!!! Rogu-te sa mai postezi cate ceva, preferabil in fiecare zi.;)

TiberiuHarcsa spunea...

tu Alexa...tu de ce nu esti romantica?lasi numai comentarii ironice..pun pariu ca duci lipsa de iubire,nu te-a tinut prea mult maica-ta in brate cand erai mica,nu-i asa? :P

Lord KKcea spunea...

alexa is right... and i think the guy was fingered by a catholic priest :)) in his childhood :))