marți, 9 decembrie 2008

De ce nu ne inteleg baietii?




Stau cateodata si ma intreb de ce nu ne inteleg baietii? Sau de ce incepe o cearta? Pai daca stau bine si ma gandesc o cearta incepe (cel putin in relatia mea) deoarece nu ma intelege prietenul. Si nu ca nu ma intelege ca am probleme sau chestii de genu' asta, ci ca nu ma intelege ce vreau sa-i zic cand zic ceva.

De exemplu azi m-am certat la telefon cu el ca atunci cand m-a sunat nu puteam sa aprind cuptorul de la aragaz si eram nervoasa si ii ziceam ca nu pot sa aprind cuptorul sa imi fac mancare iar el imi zicea ca mai iesim sau nu, sau mai bine sa stau in casa ca daca fac mancare inseamna ca nu pot sa ies; dar eu nu am zis ca nu pot sa ies ci ca nu pot sa aprind cuptorul. Ce era asa greu de inteles? Ca nu pot sa-mi aprind cuptorul...

Tot ce vroiam de la el sa-mi zica era: “Lasa bebe ca o sa vin eu cand ies de la curs sau dupa ce iesim si ti-l aprind”. Era asa greu sa zica asta? Cateodata stau si ma gandesc ca poate vorbim prea codat, noi fetele, sau poate avem putere de intelegere mai mare ca ei, adica noi putem “citi printre randuri” si ei nu. Si asa tare ma enerveaza lucrul asta.

Oh, Doamne! Cred ca asta ma enerveaza cel mai tare! Incerc sa-l fac sa inteleaga ca nu asta vreau si ca vreau sa ies sa ne plimbam sau la un suc sau oriunde si ca nu vreau sa stau in casa iar el continua cu faza asta.

S-a intamplat de multe ori sa ii zic eu cand sa termine o cearta pentru ca el nu intelegea ca nu e nici momentul nici locul potrivit iar el tot continua si normal ca stateam botosi si suparati, ca doar cearta nu se terminase si nu spusesem niciunul tot ce aveam de zis. Cum sa facem sa nu ne mai certam cu ei? Cum sa facem sa ii facem sa ne inteleaga? Eu una chiar nu stiu.

Am si eu momentele mele normal cand las de la mine, cand trec peste, cand nu il bag in seama sau cand pur si simplu ii zic fix ce vreau de la el fara sa-l mai fac sa se gandeasca oare ce am vrut sa zic, dar am si momente cand vreau sa imi zica el, sa-si dea seama ce vreu de fapt fara sa ii zic exact ce vreau. Sa ghiceasca daca asta inseamna de fapt.

Stiu ca e foarte greu ce cer dar asa bine ma simt cand, cateodata, nu ii zic ce vreau si pur si simplu isi da seama din ce zic sau ce fac. Ma simt... nici nu stiu cum sa zic ca ma simt, pur si simplu fericita, cred ca asta este cuvantul cel mai potrivit. Dar asta se intampla destul de rar.

Cred, totusi, ca cel mai bine este ca atunci cand vedem ca EL chiar nu intelege ce vrem, sa ii zicem pur si simplu si, evental, sa il intrebam apoi daca s-ar fi gandit la asta sau daca macar i-a trecut prin gand. Aaa... si apoi sa incercam sa-i atragem atentia, cine stie? Poate data viitoare isi va da seama. Nu?

5 comentarii:

Alexa spunea...

"Stau cateodata si ma intreb de ce nu ne inteleg baietii?"
-Fata, stii ce cred eu? - Gandesti prea mult!!! Vezi... te afecteaza cam negativ surplusul asta de gandire!"
Faza cu aprinsul cuptorului m-a dat gata."Ce era asa greu de inteles? Ca nu pot sa-mi aprind cuptorul..." -Sincera sa fiu, e foarte greu pentru un om normal sa te inteleaga.
Sarmanul prietenul tau... mi-e mila de el,sincer. Cat de mult nu si-ar dori, nu poate sa te inteleaga nici intr-un fel. SFAT: NU MAI VORBI SI TU ASA " CODAT"!!!! :d
"Cum sa facem sa nu ne mai certam cu ei? Cum sa facem sa ii facem sa ne inteleaga? Eu una chiar nu stiu." - Filozof trebuia sa te faci! Cariera absolut perfecta pentru tine.
"Ma simt... nici nu stiu cum sa zic ca ma simt, pur si simplu fericita, cred ca asta este cuvantul cel mai potrivit. Dar asta se intampla destul de rar."
"Oh, Doamne"... emotiile astea =)).

L-ai si divinizat deja pe prietenul tau - "El" sau pur si simplu nu stii care cuvinte se scriu cu majuscule si care cu minuscule?
Am observat... nu ai cam dat-o pe la scoala la vremea ta. Acum nu te prea poti bucura de ceva roade.:D Eh, lasa ca recuperezi tu!!!! ;)

Adrian spunea...

Alexa hai sa nu fim rautaciosi, in ochii ei e chiar o divinitate, poate deaia a scris 'El', si nu toti stim a scrie, nu toti suntem perfecti dar conteaza ce a spus :) (ce ai postat mai bine zis) din punctul meu de vedere limba romana e grea, poate sunt eu mai greu de cap, dar conteaza ideea, apropo data viitoare cred ca nu o sa mai scri El asa ci 'el'(nu o divinitate ci un muritor de rand dar nu oricare muritor;), in fond cum se face scoala in Romania ...
Sa trecem la ale noastre:) de ce nu va intelegem? poate asa e natura noastra a barbatiilor sa nu va intelegem sau poate nu sunteti voi clare in ce spuneti;
'Cum sa facem sa nu ne mai certam cu ei? Cum sa facem sa ii facem sa ne inteleaga?' pai nici eu nu stiu dar daca nu ar fi si cearata nu ar fi impacare, daca nu e rau, nu este nici bine. Ok frumos blog, tot asa inainte.
Cine intelege femeile?= nu cred ca este un baiat.

Unknown spunea...

eu cred ca e reciproc. nici eu nu inteleg mereu baietii:P...si nu numai baietii...sa acceptam ca toti oamenii sunt diferiti si gandesc diferit si e imposibil sa fim mereu pe aceeasi lungime de unda:)

Alexandra Tanase spunea...

Imi pare rau sa te anunt, Alexa, dar am trecut pe la scoala si poate mai des ca tine si cred ca ar trebui ca tu sa intelegi de ce am scris cu majuscule si nu cu minuscule din moment ce spui ca ai trecut asa des pe la scoala si ai invatat atata. Nu este o divinitate ci pur si sumplu este El.Si poate nu oi fi eu normala dar care este?!? Este adevarat, insa, ca nu ne prea intelegem intre noi (femeile si barbatii) tocmai pentru ca suntem diferiti si gandim diferit insa mie mi se pare foarte ciudat deoarece eu, cand eram mica, ma intelegeam mult mai bine cu baietii, eram pe aceeasi lungime de unda si mi-a fost destul de greu sa trec peste faptul ca nu mai avem aceleasi interese ca inainte si ca incepem sa ne maturizam si, odata cu asta, sa ne schimbam...

ana spunea...

pentru ca sunt batuti in cap si deaceea nu inteleg!